HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.05.04. 09:26 bambajoe

stand up

Most erkeztem meg egy stand up comedy versenyrol ami rohadt jovolt!!!
Most nem idezek vicceket csak annyi legyen eleg hogy a nemjo hangulatbol ketto orat rohogtem igy tokjol lettem es most komikus akarok lenni:-)!!!
Amugy meg tegnap lattam az iskolai eloadast amire festettem sokat es egesz jovolt! MOst nemtom milesz probalom meg neha sikerul is aztan megyek de elotte apa jon!
cs

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr45452993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása