HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.06.20. 07:50 bambajoe

New York

Queens mocskos utcainak egyikeben gondolkozom azon a mai napi elmenyen hogy lekestem a gepet es emiatt elso osztalyon jottem ide egy kesobbivel meg azon hogy mar csak tiz nap es megyek meg azon hogy meg tiz nap van itt es milyen jo vag ymilyen nem de azert New York tehat azert meg freedom meg majd beszelgetni lehet sok varosi amazonnal meg fotozni meg nyelni meg kopni meg nezni.
cs

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr3530154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dave 2008.06.20. 13:10:15

hú geci...vegyél hot dogot...papaya dog. meg amc theather. szemben fagyi. strewberry field. grand zero. képek...this is a boorklyn bound 2 express train. briant park. green pea. emelet. the next stop is 34th street. Penn Station. szeretlek. cs.

sasfióka 2008.06.22. 11:51:31

én a 47. utcában laktam.de oda ne menj.nem érdekes:)menjél templomba,de tényleg!(persze fekába)viszont szagold meg a prada parfümöt és mondd,hogy kurvajó,és mondd,hogy sajnálod,hogy nem vehetem meg:))

sasfióka 2008.06.22. 11:52:14

42.már rájöttem.the nest stop is 40 second street.
süti beállítások módosítása