HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.06.12. 09:09 bambajoe

goodbye here

Na szoval most kb tulvagyok az elso ilyen komoly erzelmi valtsagon amit meg rengeteg fog kovetni elvileg de most nemerdekel...

Vasarnap volt a bucsu partym ami olyan jora sikerult hogy mindenki eljott ketto ember kivetelevel es jofej volt mindenki meg beszelgettunk es egeszen addig jo hangulat volt ameddig az apa nemvetette fel az otletet hogy mindenki mondjon egy elmenyt ami velem tortent es menjunk korbe...Na ott kb csomoan elkezdtek sirni de en (ket ev utan) a vegen amikor a caseytol bucsuztam kezdtem el sirni....

Mesnap reggel indultunk de meg a Rose,Ruben,Laura atjottek es akkor kb miutan beszalltam a kocsiba 1oraig sirtam meg meg utana is amikor csak setaltunk az utcan tehat durva,..

Ma bejott a Rose meg a RUben San Franciscoba es egesz nap egyutt voltunk ami jovolt mert este emikor elkoszontunk akkor nekem erzelmes volt de mar nemannyira de azert a Rose elkezdett sirni ami majdnem engem is vitt magaval szal you know...

Most keszulok arra hogy menjunk kocsival le a parton es holnap elvileg Santa Cruzba megyunk ami jo mert szorf...

Mindneki hianyzik es most ilyen se otthon se itt erzesem van es jatszom a turistat de nemtom...

MAugy meg ha valaki kerdezi hogy He Kristof, van egy Nikon D80 Sigma 28-300mm lencsevel?....akkor ...YES!!:-))

Hianyzik minden de nemvagoyk lelki depresszios szemeteslada!!

Szeretek mindenkit i'll be back

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr82515934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása