HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.09.01. 00:59 bambajoe

liszt ferenc

Hihhetetlen orommel tolt el hogy ennyi lelkes ember figyeli amiket en irok.....(eksoli one ember irt komment, de ot szeretem)
A mai nap mar egeszen tetszik, mert csak. Photography oran egy egeszen egzotikus, borszinere valo tekintettel kicsit sotetebb arnyalatu a gyengebbik nemhez tartozo egyed keltette fel az almost tekintetemet. A testneveles orat weight-tel kezdtuk aztan meg medence. A tori ora is egesz jovolt, a csoporttarsak jofejek, es mindenki azt akarja tudni hogy van e "Ganja" magyarorszagon.....
Tovabbi jo pihenest ottan..

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr22154473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanyi 2007.09.02. 20:35:06

Na, úgy érzem kezded jobban érezni magam!Amugy hiányzol nagyon, bár amikor itt voltál sem találkoztunk mindennap, de ahogy elhagytad ezt az országot máris érezni lehetett hogy szürke , kristoftalan itten minden!Naggggggyon iiiimádlak!
pusiiiii

Kanyi 2007.09.02. 20:38:53

Nem tudom meg jelent e amit elöbb irtam, mert vmiért nem látom itt , de arrol szolt h érezhetöen jobb hangulatu eme iromány, és h nagyon hiányzol, mert az ország kristoftalan lett...meg azt is irtam h iiiimádlak:D
pusi

Kanyi 2007.09.02. 20:40:53

MEGJELENT!!!Jipppiii...ja az ott nem magam hanem magad:D
na jo majd irok még ha nem gond!...de már ma nem;)
puspus

fecsu 2007.09.03. 19:59:50

jah kristofarai!
nem sokmindent értek a izékbőlamitirsz de érzed jól magad az látszik
veled vagyunk küldök fénykpet és sulinaptárt postán ha kell csak irj cimet:D:D
ami az meg a másik h katalinka mellet állok és télleg hiányzoltekukika
kérdezd már meg h nem látogathatsz e karácsonykorhaza!!hehe rim!
irj még mer vicceszeretlek!
megyek part iszok viz és gyere el velem pvc!!háhá
amcsiknak meg mond meg h a magyarok buzik és nem adnak jó gannyát 3000alatt
sálálá

Csillag Zsófia · http://www.myvip.com 2007.11.17. 15:16:36

Sziasztok!én nagyon szeretnék egy sulinaptárt!nem tudjátok hol lehet sulinaptárt kapni?

Timike · http://www.roger-taylor.net 2007.11.17. 15:21:18

Hello!én Kastaly Timea vagyok 7 éves és hívjatok Timikének mert azt nagyon szeretem ha Timikének hívtok!nem rég voltam ovodás és tudok gépezni mert úgy kell gépezni hogy valamelyik betűt meg nyomod éd írsz egy szöveget meg kattintani kellennyi az egész!na megyek vécére mert mindjárt bepisilek mindig be szoktam és ezért anyukám leszíd!de most nem akarom hogy le szígyon ezért most el megyek pisílni!sziasztok!

Kanyi 2010.09.20. 11:19:59

Mi van itt?:D:D:D:D:D
süti beállítások módosítása