HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.09.13. 04:52 bambajoe

Klikk

Mindenki aztkerdezi, hogy van e Cell phonom, de nincsen....meg...
A mai izgalom azzal kezdodott hogy reggel koran berobogtam az iskolaba es keresgeltem a taskamat, de hala Allahnak...(Istennek) egy Jordan nevu lany szemelyeben megjott a taskam, es ezzel egyutt kb csomo uj embert ismertem meg..Aztan ebedszunetben egyik srac elvitt a kocsijaval ebedelni..(ez meg nekem nagy szo meg kell soznki hogy mindenki tud vezetni)..Es nemvittem penzt, de tok isman kolcson adott na mindegy, jolesett...
Bulizni nemmegyek most penteken, mert akik hivtak azokat nemismerem annyira, max majd kesobb, meg kedvem sincs...
Most ilyen jo, remelem ig is marad, boldog szulinapot!!

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr98164214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dávid 2007.09.13. 09:02:04

csá!
te, hova tűnt a tegnapi blogod? hirtelen megijedtem, hogy nem Neked reagáltam..
kosármeccs nem tudod mikor lesz először? oda feltétlenül menj el!milyen biztonsági őrök vannak? meg hogy van ez a becsöüngetés, elkésel dolog?

Kanyi 2007.09.13. 10:40:09

Gasztronómia órám volt és éhes vagyok...:)
de szeretlek!

findsomegozo 2007.09.13. 14:00:14

hejhejhej! nagyon happy vagyok oda meg vissza, hogy most úgy minden oké odakinn a nagy amerikában. tegnap találkoztam Sziloval és csak ámultam, hogy hogy tud zongorázni meg minden. de majd ezentúl gyakrabban, meg remélem másokkal is... szeret, imád meg mindent amit lehet!!!

fecsu 2007.09.13. 19:32:28

hiányzol és egyre jobban...kurvára zavar!
csak ennyi és neharagudj h igy fájditalak
légy jó teee

fecsu 2007.09.13. 19:33:19

hiányzol és egyre jobban...kurvára zavar!
csak ennyi és neharagudj h igy fájditalak
légy jó teee
süti beállítások módosítása