HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.04.25. 02:42 bambajoe

hawaii

Namost gyorsan irok ide mert sokminden tortenik itt hawaiion!!

Amikor megerkeztem akkor masra szamitottam de azert egy kertvegeben az oceanos hazban lakunk  egyutt mert nemsikerult ketto hazat berelni de igy is jo!! A viz meleg meg lehet buvarkodni is es majdnem mindenki latott teknost rajtam kivul holnautan asszem megyunk honoluluba!!!ami szerintem jolesz mert honolulu nem lehet rossz!!

Most ennyi majd meg irok arrol hogy amikor tegnap ellatogatuunk egy iskolaba akkor kb rocksztarnak ereztem magam mivel ahogy betettuk a labunkatt a hawaii lanyok fenykepezkedni akartak es mimeg nem utasotitottuk vissza ugye, es a fiuk meg feltekenuyen tollakat dobaltak hozzank meg uvoltottek hogy pussy-k vagyunk!!:_)))

vicces volt

most megtyek majd jovok

cs

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr46441134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása