HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.04.07. 04:45 bambajoe

Mar tobb mint egy hete work out

Ma volt talalkozas a coordinatorom hazaban Hawaiial kapcsolatban ami annyi volt hogy elmondta a szabajokat meg hogy miket lehe majd ottan csinalni!!Mar nagyon nagyon varom 2hetet talan kibirok csak nemtom hogy mitvarjak azutan mivel a Hawaii az valami csucspont kell hogy legyen!!
Tegnap voltam fedett gorkorcsolyazni es nagyon elveztem mert otthon ilyen meg nemlatta.(nemazert elveztem mert otthon ilyet meg nemlattam) csak eleg bena voltam mert ketsorosat bereltem nem pedig amiben sztar vagyok...:-)
Amugy semmi hir mar tobb mint egy hete jarok fintessterembe mert a hostapamnak volt valami 45napos kuponja es poen!!:-)
Mostanra ennyi amugy meg az uj filmemhez ki akarok berelni egy motelszobat de ebben a kocsog amerika 18 alatt nem lehet bereleni az anyam meg nemakar mert aztmondja hogy ez olyan lenne mintha alkoholt venne nekunk...hat ez hulye...mind1 majd megoldjuk pa

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr34414587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sasfióka 2008.04.08. 17:32:55

énis veled nevetek!!:)))))görkori!!emlékszel,én hogy bénáztam egyszer,amikor mentünk??na,most végre meglátod,hogy milyen érzés volt elnyalni 2szer is(!!)a hülye rakparton,meg az összes hülye tursitára ráesni a parlament előtt:))de azért jóvolt!!
süti beállítások módosítása