HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.01.21. 06:16 bambajoe

gospel

Ma gospelre ebredtem de nemugy mert igazabol a host anyukam kopogott de utana bementunk a citybe s templom es nem turistas harlem gospel singers(azig kibaszottjo am) hanem regular rohadt jo hangulatu neha konnyszemembe csordulos allatsag!!!
AMugy meg jo nap volt a mai de valahogy ez a american histoy x nemmegy ki a fejembol mert lattam ket napja es tetszett is!
JAaaajjj meg film!!Es elvileg a Gabbel vagyok egy csoportban mert documentaryt kell csinalni de szombaton elaludt ugyhogy egyedul forgattam es jo volt es mostmar nelkule akarom az egeszet megcsinalni mert mar az egesza fejembe van..
Amugy arrol a csoportrol csinalok filmt akik kimennek hetvegenkent es megetetik a mexikoiakat akik varnak munkara..Food no BOmbs....Nekem tetszik az otlet na majd meglatjuk milesz...Lehet hogy t.Zsofinak akad majd vetejtarsa..hahaha
pk

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr54305337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sasfióka 2008.01.21. 14:59:45

jeje,várom nagyon!!:)hö!amúgy a gospel nekem is majdnemsírós élmény volt...ráadásul én a manhattani harlem voltam egy durva templomban:)))én média emelt szintre azt a filmet fogom elkészíteni,amit még veled,meg verával csináltam,csak kicsit máshogy,meg csak egy részletét.baj?emlékszel egyáltalán még rá?:)úgy hívjáka főszereplőmet,hogy alina!!:))

Kanyi 2008.01.21. 17:50:51

Eddig ha gyorsétteremben kellett ennem mert mondjuk siettem, és gyorsan kellet kaja, gyorsétterem, akkor evidens volt a meki vagy a burger king..moat elöször ettem kfc ben twister menüt és nagyon izlett, fél napig tele volt a pocim!
pedig a csirkéért mostanában nem vagyok annyira oda!
Hamburger

dávid 2008.01.21. 17:56:22

Az American History X az tényleg kurvajó, és aRomper Stopmer is elvileg, amihez egymást szokták egylapon említeni. Az Russel Crowe. Ja, és nekem tetszett az American Gangster, meg vettem egy pergőt. Most ezt amúgy nemtudom miért nem emailben írom le, de mindegy, mert mikor lesz kész a filmed?
süti beállítások módosítása