HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.12.25. 18:40 bambajoe

Ejfeli mise

Ma is karacsony meg tegnap is amugy meg akinek nemmondtam annak boldog karacsonyt de mar leszakad a pofam annyiszor mondtam meg az agyam is beszakadt a sok olvasastol hogy b........k......nyt nemmondom ki mert titok.
Tegnap voltam ejfeli misen ami azert volt jo mert kivancsivoltam..Az a  baj hogy keson van..(ejfelkor) AMugy meg a pap otk jofej volt mert viccelosott aminek a felet nemertettem de jobb volt a hangulat meg minden meg enekeltunk amit en nem kiveve amikor The First Novel mert en tenor es megmutattam minenkinek hogy Kodaly!!!
Kaptam ajandekokat is meg ok is orultek meg en konyveket meg utalvanyokat meg csokit!
MOst almos vagyok ugyhogy.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr66274899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanyi 2007.12.27. 18:31:04

Kiskajácsony, nagykajácsony...SZILVESZTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása