HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.11.19. 07:28 bambajoe

Jameghogy meg azis

Szombat reggel egy olyan lannyal akinek szoke a haja elmentunk es foztunk kajat utana meg elmentunk az itteni moszkva terre csak mexikoiakkal akik varnak munkara es adtunk nekik kajat!!!Es tok jo erzes volt!!!!Soot meg annal is jobb!!!
Utana meg mar annyira semmi ertelmes nemnagyon tortent..Este meg a Casey-nel aludtam..AMugy ez fiu meg lany nev is es sok van belole (o fiu)
Megyek Las Vegasba ugyhogy ocean eleven!!!!!!
Lattam a Bee Moviet...nemjo, Lattam az Apocalipto-t nemrossz....
Most meg almos is vagyok meg holnap iskola is meg olvasnom is kell meg ma VOltam a Jack London hazanal ami leegett.....Sajnos.
Nemszeretem a Root Beert

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr71233798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sasfióka 2007.11.19. 18:31:15

mész las vegasba?????azt kell mondanom,hogy elkezdtelek irigyelni:))nagyon rámférne egy hülyülés veled lasvegiben.párizsba nem szándékszol menni a közeljövőben?Én lehet,hogy arrafelé leszek a rue de bloublablán januárban.de ez még csak terv.összefuthatnánk egy brüsszeli sörözőben,vagy valami:)
süti beállítások módosítása