HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.11.04. 00:19 bambajoe

szobafogsagban:-)!!!!

Es tenyleg tegnap nemjottem idoben haza es szobafogsagban vagyok es tokjo mert pihenek meg igazabol kimehetek barhova, meg ma ettunk in n out burgerben!!
De ami miatt orulok hogy szobafogsag hogy ez igazabol rossz!!Mert azert csinaltak hogy ne talalkozhassak a barataimmal, ami nekem rossz mert lenne lehetosegem talalkozni veluk tehat ha nmlenne szobafogsag akko nemlennek itthon!!
AMugy tegnap szuletesnapi partymn voltam es tiz helyett fel tizenkettokor jottem haza...bocsi...
Tok jol ereztem magam meg neztunk toy storyt!!!
Apunak koszonom a Wan2-t!!!
Van olyan hir amit meg nemolvastam a RollingStone-ban!!:-))
pao

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr79217584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása