HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.10.29. 17:58 bambajoe

Lobbi

Voltam koncerten, es egeszjo volt, bar elmaradt a flea meg az eddie vedder, de azon kivul pl a metallica nagyon l\jovolt meg a neil young csak kb nemtudtam elhinni hogy en most itt es ok is..:-)

Megismerkedtem par emberrel is koncert kozeben es itt konnyu ismerkedni es elveztem meg e host familym is ugyhogy minden jo, most meg suliba vagyok ugyhogy tanulok!

Kovetkezo oran mondom fel az alkimistat!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr92212138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

findsomegozo 2007.10.31. 20:00:03

huhh..most pótolhattam végre a hatalmas nagy lemaradásomat, mivel közel 2 hétig nem volt gép... nadeszóval!! rövidrövid haj?? képet is tessék mellékelni valahol:) jah, amugy volt még cisv meg prága de majd máűshogy mesélek, mert most érkezett meg a svéd cserepartnerem vagy mim.. jajjj..hiányzoooolll... láv písz heppinesszz:)
süti beállítások módosítása