HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.10.22. 07:39 bambajoe

Things we lost in the fire

Ma voltam moziba...egyedul, mert a host apukam valami mast akart megnezni, enmeg nemhagyhattam ki az uj Halle Berry moviet!!!!Egesz jo volt, csak neha nemertettem hogy mi tortenik.....Furcsa volt egyedul moziba menni...nemtom hogy voltam e mar igy, de akkor is furcsa....
Ma volt Family meeting, amit az apuka mindig viccesen kezd, amit mar egy picit unok, tana meg bekomolyodik aztan meg viccesen fejezi be...Igazabol abbol indult ki az egesz,hogy holnap egy film projectunkhoz bekene menni a san franciscoi repterre, es akkor hogy tanulok, meg amugy is...A lenyeg hogy lehet hogy nekiallok szavakat tanulni, csakhogy csinaljak is valamit....
De most nem mert faradt vagyok, es aludni fogok!!!
Joejt!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr66203447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása