HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.09.11. 05:14 bambajoe

asszem hogy a glofi az nemjelent semmit

Thanks for komments..I will write to you....
Egy picit most kell gondolkoznom, hogy mit irjak...Ez legyen egy olyan blog, ahol szorakoztassak embereket a hulye storykkal, vagy legyek leszaro, es irjak ugy ahogy a fejembe vannak a dolgok, es senki se erti...(vagy valaki)...
Na szal varom a holnapot, mert lesz tenisz meccs, de nem a tenisz miatt...Nemtudom mi lesz, honap kiderul, vannak szerintem kivitelezheto, de persze megertek mindenkit..na mindegy....
Remelem otthon minden jolmegy, amugy nyugodtan informaljatok main dolgokrol a kommentekben....
Ja tegnap meg voltam Cinema es lattam a Superbad-t..Szerintem mindenki ketterohogi a farkat..akinek van

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr29162335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanyi 2007.09.11. 11:31:07

Itthon minden ok..legalábbis sztem!Tegnap volt a38on, flyjam, irie maffia és knotty headz koncert, egész jó volt mindegyik, rengetegen jöttek a kodályból, szinte midnenki:P..és nagyon hiányoztál, ildikével a knotty alatt meg is emlitettük hogy te kellenél ide, kicsit lekonyult az arcunk, majd próbáltuk tovább lötyögtetni a fejünket a zenére...
szóval itt minden olyan mint eddig volt, és hiányzol...sztem mindenkinek...
puszillak!

Salamon, Gabor · http://www.huron.hu 2007.09.11. 16:40:55

huh te telleg... es milyen, nem az, o, es o miccol? pablo

sasfióka 2007.09.11. 19:42:21

sztem te röhögnéd magad ketté,ha csak meg nem hatódnál,ma voltam szalagavi ruhákat nézni.ha már mindennapi dolgok.és nagyon vicces:)te meg írjál inkább őszintét,ha már kérni lehet,szóval nem muszáj érteni,csak ami jön szépen lassan a szívedbőhőhőhőőől.

david 2007.09.11. 23:37:54

bekapcsolódom ide, merjó:)
bocsi, hogy eddi gnem, csak nem jutott eszembe...
látom bulikba már jársz és azjó, mer nem?
Superbad azmi? tökömbe, hogy most Te fogsz tudni minden filmet 3hónappal előbb:D
írj barátaidról, mert érdekel!
lesz quimby hétvége októberben almássy téren.
(nemtudom hogyan kezelhető ötlet, de nyírj füvet, vagy hord újságot, szal keress pénzt)
békesség
süti beállítások módosítása