HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.05.18. 06:10 bambajoe

Iron Man

Nem vagyok jo mozikritikaban ugyhogy nemis akarok az lenni!!
Ez a film fos!
Azon kivul hogy en ezt mar tudtam csak mindenki aztmondta hogy "This film is good" akkor gondoltam hogy meger egy ketorat de NEM!!!! Nem nekem valok az ilyen hos moviek mert valahogy rohognom kell rajtuk!!
Azon kivul kivettem vieon a zsotem parozs vagy szerlmem parizs vagy i love paris es azmegtetszett mondjuk kicsit soknak talaltam a 20kisfilmet egyutt de jo!!
Ma nemvolt semmi kulonos mashogy csak vettem egy e hurt a gitaromra!
cs

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr10474882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sasfióka 2008.05.18. 11:44:03

hehhe,tőzsgyökeres európai.VIVE L'EUROPE TUE LÉS AMERICAINES!!:)najó nem

Kanyi 2008.05.18. 17:46:54

huuuurrrrrr!
krestof bolondulok.....érted....!!!
fáj a buksim..:(
puszi neked, szeretelem
süti beállítások módosítása