HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.05.10. 03:46 bambajoe

cim nelkul

Ma voltam a kozertbe vagy ahogy itt mi hivuk market-ba. Es a tobbiek eppen egy olasz tesztat neztek enmeg mondtam hogy je ez magyar mert zaszlo es egy no melettem meg hogy igen igez ez az en meg mondtam hogy tudom mert onnan szarmazom erre meg o megszolal magyarul ...
Kb beszartam:-) A lenyeg hogy 11eve el itt es meghivott hogy majd bogracsozzunk meg vannak mas magyar ismerosei is szoval tok jo!!:-)
most ennyi amugy meg nemekarok semmi ujat nagyon elkezdeni itt mert ha belemegyek akkor nemjo ugyhogy korlatolom magam egy pizit!
cs

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr37462192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanyi 2008.05.10. 10:31:26

Hajrá Springfield!!!!!!!
süti beállítások módosítása