HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.04.05. 08:03 bambajoe

aprilis 4

Talaltam egy jo filmet az a cime hogy 21..(nemtom mi magyarul:-))
JOkedvem van mostan majd holnap valoszinu feltoltom a filmemet mert van megegy igaz csak ketto percben....
SMugy most a kovetkezo filmet elvilge en iromde meg eleg bena vagyok mivel sose irtam semmit ugyhogy dolgoznom kell vele de jo!!
jolvagyok es talaltam embekeret akiket szeretek!

2 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr63412012

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Internet marketing salary uk 2018.01.10. 07:01:58

Technika: Színkezelés - 2. rész - Fiatal riporter

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sasfióka 2008.04.06. 11:05:47

láttam az új filmedet!a vége tényleg hard:)lehetne más is,de amúgy volt benne néhány rohadtjó pillanat.és a fiú úgy néz ki,mint a sorstalanságos gyuri.gratulálok!ja, és thom yorke??jeeee

Kanyi 2008.04.07. 09:44:45

megnéztem a filmedet, sálállálá....olyan jo a zene , meg minden...va még egy gönödr haju embör...meg TE IS OTT BELE UGRASSZ ÖLEKBE:D:D:D
na mind1...szeretlek!
puszi
süti beállítások módosítása