HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.03.30. 08:18 bambajoe

Toast Machine!!!

Ma este a Phoenix theaterbe voltam mert a baratom Jesse fellepett a zenekaraval..
A zene rohadt jo volt ilyen mostansagbeli melankolikus experimental funk es elveztem meg fotoztam meg talalkoztam emberekkel es ilyenkor nagyon felmegy az egom mert csomoan mondjak hogy kristof enmeg nemotm hogy ki az de persze ok se tudnak engem csak azt hogy hungary de legalabb azt...
A masik zenekar a toast amchine volt ami eloben jo de amugy nem hallgatnam oket..Ez egy basszusgitarbol meg egy dobosbol allo itteni underground zenekar es ilyen funk rockot jatszanak ami egesz hallgathato sot ha beirjatok hogy a you tubba hogy :toast machine akkor megtudjatok nezni is(ten)..szovicc....
Na jo most lefekszem mert holnap koran kelek mert megyek city egyedul!!
pa

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr56402841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása