HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.03.18. 04:47 bambajoe

koszonom a nevnapot

Ma reggel mar keltem volna ki az agybol mire felkeltem es nemtudtam kinyitni a job szememet ugy be volt dagadva amitol pcit beszartam, de aztan szemcsepp meg allergia gyogyszer segitsegevel a masodik oram utan elmult es a suliba mindenkinek aztmondtam hogy verekedtem es vicces volt..:-)
A hetvegen valoszinu megyek egy templomba fotozni mert megengedtek es izgulok meg lehet hogy kell elokeszulnom is ugyhogy most egy picit fontosnak erzem magam...
A suli jo es minden nap egy piit probalom feldobni hogy different grouppal vagyok, majd meglatjuk hogy megy...
holnap nem lesz smmmi kulonos csak egy tenisz meccs a masik suliba ahova egy magyar girl is jar es valoszinu majd talalkozunk es beszelek hungarianul.
cs

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr9385578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanyi 2008.03.19. 11:06:27

Szeja pempöm!!!
Annnyira örültem neked, hogy azt...föleg itt;) ki sem tudnám fejteni!
Nem sokára megy a válasz, csak szabadszálláson vagyok(Petöfi)!!!
puszillak-!
nyalintás
süti beállítások módosítása