HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.03.11. 06:14 bambajoe

happy birthday iraq war

5 eve bombazza amerika irakot!!Gratula
Otthon gratula hogy senki nemakar fizetni:-)
Amugy nemtudom mennyi a dollar forint, de most megnezem...
Es bakker most esett le hogy az unplugged koncert az az hogy nincsen bedugva!!!!!!!!!!!!!
komenteljetek

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr58375468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sasfióka 2008.03.11. 18:38:28

még jó,hogy senki nem akar fizetni,itt nem is ez volt a kérdés.csak miért szavaztak igennel?:)én is szavazhattam volna,ez leesett?de nem tettem meg.amúgy érted?de ez az 5 év ez már nagyon sok,én max 3-mat mondtam volna....

Kanyi 2008.03.11. 21:44:13

nem mentem ma a Hilton-ba...elmarad a müvészetek völgye....
azt mondom ajjj ajjjj.....fontos a komment...csak én nem tudom kihasználni....
hidd el Kristóf hogy imádlak!
puszi
süti beállítások módosítása