HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.03.06. 03:14 bambajoe

most irok

Tegnap volt tenisz meccs es azon kivul hogy jot kajaltam meg szorkoztunk nem sok minden tortent mert nem jutott ido ram jatszani....:-(
Letoltottem a Kill billt de meg csak az elso reszet lattam...az jo.....
Igazabol mahoz kepest meg harom honap es jon az apukam ide.....A gond az az hogy nemigazan tudom hogy mivel lehetne azt a harom honapot eltolteni hogy olyan maradondo legyen es ne csak azert mert amerika hanem magaert hogy csinaltam valami..Mot rage trubite banden dolgozom...:-)
A fotografiit nagyon kuldom majd ha most osztalyozza a portraiket akkor utana betudom scannelni mert lett par nagyon jo...( nemazert tudom scennelni mert lett jo..)
ha barkinek van valami otlete hogy mit csinaljak az mondja el azzal a lelkesedessel amikoren meg csak kijottem es bennem volt..ami nem veszett el csak....atalakult.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr71367726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása