HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.02.26. 04:47 bambajoe

6 honap meg egy Oscar

Tegnap Oscar partyn voltam es egesz jovolt..
Eszem hust ami azert jo mert szeretem a hust!!!!
A requiem egy alomert most meg akarom nezni!!!
Nem lattam a No country for old mant ami baj mert az nyert egy csomo dijjat...
MOst ennyi jutott eszembe...
Mar egy ideje nem irkalok ide erdekeset normalisat...
Hajra knotty headz tegnap veletek almodtam

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr7354683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dávid 2008.02.26. 22:18:48

bazdmeg...tegnap volt az oscar....!

sasfióka 2008.02.28. 17:38:51

írok ímélt,amúgy meg VÁHÁHÁ hogy te se vesztetted el totál sznobizmusodat az oscar iránt,én is emlékszem még a jó kis tavalyi "együttnézésre",az mekkora poén volt?:Dmiért is nem voltál akkor nálunk???
süti beállítások módosítása