HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.02.24. 04:06 bambajoe

yeah

Most erkeztem haza Santa ROsabol ahol megneztem az osszes (5) rovidfilmet ami jelolt az oscarra live action.
Nagyon jokvoltak az osszes europebol.......
Tegnap voltam eletembe eloszor mziba es megneztem a U23D ami egy U2 koncert volt ....iggen 3d-ben!!Egesz jo, egyszer unatkoztam...Ma meg megneztem a..Guide to recognazing your saints...MAikor unatkozom filmekt nezek es egesz jok es most enis akarok csinalni...AMugy ebbe a filmbe a Melonie Diaz....aranyos..:-)
cs

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr27352088

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Európa beteg embere 2012.01.05. 18:24:38

E blog közéleti blog. A következő poszt ebből következően kerül közlésre.A skizofrénia súlyos elmebetegség, amit a valósághoz fűződő kapcsolat elvesztése (pszichózis), hallucinációk, téveszmék (téves vélekedések), kóros gondolkodás, a munkaképesség és ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása