HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.01.30. 04:39 bambajoe

enjoy your body, this is the best instrument you have!!!!!!!!!

Ma egy hosszu nap utan most vegre itt ulok es orulok hogy nem vagyok az a magyar lany akivel ma talalkoztam mert "forditanom" kellett, meg a Jillel (aki a kordinatorom) is beszeltem es megbeszeltuk hogy bennem fog majd bizni hogy Hawaiion majd en terelem jo helyre a nyajat....
...Azon kivul meg jo ha gondolkozunk sokat mert en mostanaban teszek ilyesmiket csak azert hogy idot toltsek es nagyon jo ahogy formalom a fejembe a jovot amit eddig otthon nemtettem ami nem azt jelenti hogy nemszeretek ejfelkor skinheadek elol ugralni a villamosrol de olyan jo erzes ha van egy nagyobb tervem is annal minthogy nemtom....eszek egy fankot.
Formalodi a dokumentum FILMEM, ami jo mert az en erzeseim vannak benne habar dokumentum film amit mar mondtam amikor elkezdtem a mondatot azzal hogy "Formalodi..(kihagytam egy k-t) a dokumentum FILMEM"....
...A MESSAGE to all of you: Coldplay-Politik!!!!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr36317373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanyi 2008.01.30. 13:55:50

Mikor örvendeztetsz meg egy válasz levéllel bogaram?
pusiiiii

fecser · http://myspace.com/knottyheadzmusic 2008.01.31. 21:41:39

szal a lényeg a lényeg.
amiről ma beszéltünk fontos.
de lehetett volna "azabb" is wehehe.
most nemtudok véleményt nyilvánitani meg tetszetést mutatni a történtekről, mert késő van és nem fog az agyam meg a minden, de annyit elmondhatok hogy HIIIIIIIIJJJ.
már csak az értelem növekedése szempontjából...ásztákerva
knotty zenét szerzek a hétvégén túli időszakban és küldöm nonpublikális használatra. addig is myspaceről ordítson a reggae.
üdvözlet a központból!!

dávid 2008.01.31. 21:45:58

na most pl hiányzol
süti beállítások módosítása