HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2008.01.15. 04:35 bambajoe

dental care

Ma reggel voltam fogorvosnal, es haaty olyat tapasztaltam amit otthon nem...Hu de nehez amerikaban..:-)
Amikor belemnyomot pina coladas cuccott hogy ne erezzem az erzestelenitot akkor mar jo kedvem lett meg hoztak zenet hogy hallgassam mikozben ok dolgoznak...Tehat kb az egz kesz volt ot perc alatt kifele menet meg megdobtak egy 300dollaros szamlaval amitol azthittem hogy beszarok es aztmondtak hogy softok a fogaim es 3honap alatt 5kislyuk keletkezett amikor MOSOM!! ugyhogy most minden szart kell szednem ra meg fogselyem...tokre buzis:-))
AMugy meg mindig nincsen kesz a gepem ugyhogy kb 3naponta fogok jonni...JA a jill majd ezen a heten akar beszelgetni velem nemtom miroll....
Osuzsfg

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr76297897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sasfióka 2008.01.15. 15:06:41

velem ugyanez van szinte,csak nem 300 dollárért,és kevesebb pina coládával:Dde kábé nekem is fogorvosos dolog..blöee

recca 2008.01.17. 12:21:36

sziasziaszia... most sulikönyvtár vagyunk. ez a fogorvos, jaj de gonosz meg csúnya... ja és látunk, vagyis a Leila lát mert van kontaktlencséje, mert én beraktam neki... a szemébe! ja és szexuális kapcsolatot létesítetem a szemgolyójával... nedves volt!

csokiscsigák

Dávid 2008.01.20. 15:08:57

csá. beszarzs mit veszek ma. pearl. piccolo. fa. szép. kibaszottjó!!!! és még lehet, hogy továbbmegy a hír, de majd dumáljunk, írok mélt!!
KAKIVAKONDOK ÉJSZAKÁJA!!
süti beállítások módosítása