HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.12.01. 20:29 bambajoe

Back to Petaluma!

Las Vegas sok ember, money money money!!!!Fenyek neon, faj a szemem, meg faradt vagyok, Bellagia, Mirage meg ilyesmik. Meg lanyok de nagyon sok ami nem is lany hanem 20on akarhany eves....de nagyon dragak....... Azon kivul egy jo hely ha 21 eves vagy....
MOst ujra itthon vagyok ugyhogy visszakell szokni hogy nincsen minden este David Copperfield, meg Bob Marley alairt gitar 18ezer dollarert....
Meg aludni kell korabban..Jah es nyertem penzt de nem legalis ha jatszunk es csak gepnel lehetett, de elejen benyomtam az elso dollaromat es nyertem tizet aztan indultam lefele es vesztettem huszat aztan megint feljottem es a vegen 1dollar plusszal jottem el...Gazdag vagyok!!!:-))

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr84249162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanyi 2007.12.02. 11:52:36

hihiihi...házasodtál?:D
szeretlek!
pusiii
süti beállítások módosítása