HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.11.01. 06:58 bambajoe

Azon kivul hogy tegnap 5.6os foldrenges volt......

Ma volt halloween es nagoyn jovolt!!:-)
En ugy mentem suliba mint egy utcazenesz, es vcces volt, szunetbe leultem az udvar kozepebe es elkezdtem gitarozni utana meg elkezdtek dobalni penzzel es kb 5dollart ossz is gyujtottem ugyhogy volr mibol vennem ebedet!!:-)
computer oran a tanar gitarozott nekunk a gitaromon amit kolcson kaptam!!
Este meg atmentunk egy lanyhoz csomoan es vartuk a gyerekeket ahogy jottek candyert!!:-)
Azon kivul hogy minden jo, megvagyok fazva mint a llat es folyik mindenem mindenhonnan de nem reszletezem ugyhogy csaaa

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr51214929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

David 2007.11.01. 23:55:50

Olyan furcsa a világ ma.
Csaba ma elment, új zenekarral próbáltam, itthon vagyok, vasárnap megyek apádhoz...
süti beállítások módosítása