HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.10.06. 22:23 bambajoe

"Hamiltonnak all a zaszlo"-origo kezdolap....:-)

Hazajottem az ottalvos bulibol..:-)
Igazabol nemvolt semmi erdekes csak annyi hogy eloszor nemaludtam itthon es ez volt az elso meghivas hogy "Hey come to my house"..szal ennyi..
Beadtam meg penteken kb 3fotot egy fotopalyazatra, majd meglatjuk mi lesz, de nincsen semmi dij, ugyhogy nemerdekel:-)
Majd ha nagyon lesz valami azt megirom, de most valahogy nyugisa telnek a napjaim, amikor igazabol semmi baj nincsen csak ugy csorog, de nem csepereg..Igazabol mar folyik es attol felek hogy amikor csak csepereg akkor az nekem mar nemlesz jo mert mar hozzaszoktam hogy folyik es magavalragad az aradat..Na mind1
A tori teszt amibol nemtudtam semmit, az 67% lett es D..ami eggyel job a legrosszabnal..Na mindegy majd fejlodok meg minden es akkor majd megmutatom nekik hogy milyen a magyar!!!:-)
Penteken egy fasz megkerdezte hogy magyarorszagon mi a neve a Mc Donaldsnak...
$

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr30188578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid 2007.10.07. 00:09:30

Csá!
A fotópályázat az tök jó, én ma megnéztem az isten városát again, és most majd fotózom:)
Hogy beszélsz angolul? Milyen kiejtéssel? írd már le:D:D
nemsoká írok mélt, mert van miről, úgyhogy majd írok. mélt. amiről van. mit.

findsomegozo 2007.10.10. 22:25:02

öcsém üzeni ( a kicsi) hogy a mekdonálc magyarul is mekdonálc. szerinted?
süti beállítások módosítása