HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.09.24. 07:50 bambajoe

Egyedul a szobamban!

Sziasztok mindenkinek!!Elment a spanyol ami annyit jelent hogy normalisan tudok elni....
Az utobbi idoben annyi a tortenes, hogy sok!!!Tegnap voltam koncerten, a zene annyira nem volt a nagy szam de az emberek es a hely nagyon jo volt!!Ott volt kb a fel sulim es csomoan odajottek hozzam, olyanok is tudtak a nevem akikrol nemtudtam hogy kicsodak...Na mind1 ez telleg leg jol esett....Aztan ma atmentem meglatogatni egy "ismerost"....Jovolt...ooo..Jaaa es lehet hogy ez onnan nem nagyszam de hazafele egyedul jottem bussza, ugyhogy atszaltam es olyan helyen voltam amirol nemtudtam hogy micsoda de nekem ez nagyon jo erzes volt mert kb olyan hatalmas szabadsagozon zudult ram amilyet ritkan elek meg....
Most reagalok mindenre ami izgat es "veletek" tortent...
Reka!!!Cisv rohadt jo enis beleelem maga, ha lehet enis megyek segiteni,sokat ondolok ratok innen es szeretem meg Monito, meg Pony Song!!!:-) Maugy meg ha tudod adkuldened Brazil siros szamomat???Koszi
David: Nyugodtan irhatsz nekem imelt meg minden csak mert csak!!!Jo nagyon a jutubos video foleg az egykep amin rajta vagyok de telleg nembaj mert jo igy is csak remelem kov nyaron tobet leszunk egyutt...mondjuk most is sokat voltunk...Na mind1 Szal e-mail meg az!!
peace

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr58174833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

findsomegozo 2007.10.10. 22:43:21

kicsit érdekesen, de utólag legalább... cisv love igen!! pénteken meg past camp, majd gondolunk rád két pony song között miközben Dínón és társain röhögünk( amugy Dínó már normális) szeret!! muaaa xx(csak hogy usa)
süti beállítások módosítása