HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.09.22. 01:31 bambajoe

Peace One Day.Sept 21

Ma nagyon jolerzem magam, mert (azonkivul hogy senki nemirt az elmult egy honapjarol...)tortentek az esemenyek..
Eloszor is elohivtam eletem elso filmjet, es vagdostam es legkozelebb kinyomtatjuk...
Utana az iskolai ujsagtol jot ket lany hogy megintervjuvjonakhgjka minket a spanyol sraccal...Arra a kerdesre hogy mire vagy buszke magyarorszagrol.......nagyon ciki volt mert nemnagoyn tudtam semmitse mondani, aztan azt mondtam hogy..Food.....:-)
Aztan a szunetbe az udvar tele lett kis pavilonokkal es a clubbok hirdettek magukat ahova fel lehetett iratkozni...Beszarok tok nagy elet volt, es en feliratkoztam a foto clubba, de volt gitartol kezdve latinon at buveszklubbig minden. Lassan elkezdem felrakosgatni valahova a kepeim amik jok, csak az a baj hogy nem amerika megmutatos kepim vannak hanem inkabb csak ilyen nekemjok...ugyhogy majd meglassuk....Ma este megyek eletem elso Footballmeccsere (amerikai) az iskolaba ugyhogy jolesz....Az egyik srac talalt a foldon egy kartyat ami valamilyen gyereke..(Jacob) de senki nemtuggya hogy ki o, ugyhogy en fogom hasznalni hogy olcsobban bemehessek.....
Amugy a davide tetszett es irj egy emailt hogy hogy lehet ilyet csinalni, hogy osszrakni zenet keppel..Na elore is puszi

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr96172844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

findsomegozo 2007.09.23. 18:07:26

cisv písz ván déj:) jee.. most jöttem haza kb 1 órája az eatern european workshop és mosaic training egyben című dologról és jóvoltmegminden, de azért kevesen voltunk. találkoztam Egervári Kristóffal, meg Lucával meg Zsófival meg Alinnal meg még egy pár számodra ismerős avagy ismeretlen emberrel és mindannyian agyoncsókolölelpuszilszeret téged. ja és amugy én már megtaláltalak májszpészen és szép meg ilyenek. na, ez elég jó kis feedback volt most számodra??? höö?? a többit majd next time. ja és amugy jövő szeptemberben megyünk erdélybe egy árvaházon segíteni, mi cisv-sek, igen, jó lesz, meg nehéz, de megéri... szeretszeetszeret és persze hiányzol is ám!!!!

findsomegozo 2007.09.23. 18:22:41

sziasziaszia, nemtom mér, de nem jelent meg az előző kommentem, szóval akkor most megint... jajaja..hepi peace one day, ölelj meg, és persze a hug for peace!! kb 1 órája jöttem haza az eastern european worksop és mosaic training közös izéjéről és jó volt meg minden, csak azért lehettünk volna többen is. mindenki aki ott volt puszilölelszeret meg ilyesmi és persze nekem is ám nagyon!!! amugy képzeld el, hogy fogunk jövő szeptemberben csinálni egy ilyen jótékony jellegű tábort erdélyi árváknak a mosaicos dologgal és most tökre beleéltem magam..jejeje:D najó, majd késöbb lesz még mondókám... én is nagyon piszilszeetölel ja és persze hiányzol is!!!

findsomegozo 2007.09.23. 18:29:37

nem megmondtam h most mind a kettő meg fog jelenni??? :)

Hajdú Móni 2007.09.27. 09:31:31

Helló Kristóf, remélem a magyar food-ba beleértetted a nutellás palacsintát is:-)))) millió puszi Móni
süti beállítások módosítása