HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.09.21. 06:07 bambajoe

Ami Borhaz (Amy Winehouse)

Ma faradt vagyok....Teniszeztem egy masfel orat, egesz jo volt...(am:-)...
Az iskolaban talalkoztam par emberrel, es egyutt elmegyunk valami koncertre szombat este,ugyhogy lehet hogy jolesz....
Az e-mail cimemre..g_kristof@freemail.hu..koszonom..
A kedvem most ilyen kiegyensujozott..(vagy csak a hangulat tud kiegyensujozott lennni?)
AMugy basszameg egy honapja vagyok itt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marmint negy hete...Az nekem egy honap....Csutortoktol csutortokig...
Kommenteket akarok toletek hogy egy honap alatt milyen erzelmi sikokat eltetek meg aztan azt elemezni akarom a magameval es elemzest irok arrol hogy van e kapcoslat a kontonens es az erzelmi onelegites kozott.......
Na telleg valamit ami bovebb annal hogy jo volt az egy honap vagy rossz...Szal hajra!!!!!!!!!!!!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr32172048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid 2007.09.21. 14:48:23

nyárság - írd be jutúbba. lehet, h sajna nempont a Te nyarad képei, vagyis nem voltál mindig ott, de kibaszott jó hangulata van! nézd meg! fenn van a nyarunk a neten:)
ja.. Taco Bell az kurvajó szerintem - "think outside the bun" -
zenék milyenek amiket kapsz?
ja és nemtudtalak felvenni myspace en, mert nem talaltalak meg.
írok majd hosszzabbat is!
süti beállítások módosítása