HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.09.12. 05:34 bambajoe

Only friends, but is it good!!!!

A lenyege a mai napnak, hogy September 11, es a sulimba kb semmi nemvolt ami erre utalna....Amugy par dolog utalt erre, az egyik a cimembol kiveheto, de aki nem azse baj mert nincsen semmi, es orulok mindennek ami van...Amugy voltam ma delutan teniszmeccsen, es othagytam veletelenul a hatizsakom benne ipodom meg minden stuffom...Remelem holnap megtalalom a Lost and Foundban............
Kicsit worried vagyok, de remenykedek hogy valaMI NAGYON GOOD GUY TALALTA MEG....
Megkaptem az elso meghivast egy partyra (nemtom hogy a david honnan veszi hogy partyzom ,mert nemis.), de nemhiszem hogy megyek, csak olyan jo erzes meghivottnak lenni.
Ma voltam amugy eletembe eloszor Dark Roomba, es tok egyszeru meg minden, es kovetkezo oran mar elohivunk filmet meg minden, ugyhogy szerintem ez great, ha mondhatom igy...
Orommel vettem az otthoni hireket, es folytatast varom nagyon....
A knotty koncert jo, hianyoztok, csak nemmondom sokat mert akkor rosszabb!
A puszi a pa, hirdessetek azIGET

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr40163328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dávid 2007.09.12. 21:05:04

jó, aszittem, mer úgy írtad le, hogy a medencés az valahol el volt, irigykedtem is, hogy már ilyen kurvahamar (meg egyáltalán) elenged a családod éjszakára bárhová.. a buliba meg miért nemmész?
-
az eddig helyettem palotazenekaros dobos meg profi fotós, és majd így tanít, úgyh kurvajó!
amúgy telószámod van?
csinálj képeket
süti beállítások módosítása