HTML

Mojo

Csá

Friss topikok

Linkblog

2007.09.05. 04:00 bambajoe

2 napja ettem eloszor mcdonaldsban.....

Double quartet pounds szendvicset ettem...finom volt...
Az utobbi napokban olyasmik tortentek, hogy:...Hetfo unnep volt es csaladi barbecue partyn vettem reszt.....Semmi kulonos, de az igazan elvezetes nap a mai volt mert a PE oran hirtelen mindenkit erdekelni kezdtem,marmint mar nem nekem kell odamenni hogy csa how are you?, hanem ok jottek hozzam....amit mar kezdek megszokni, de nemmehetunk el mellette, az a kicsi gyerekek foldrajztudomanya...Amikor a lany aranyosan tudakolodzva megkerdezi hogy hungary afrikaban van-e???!!!!!!!!!Na mind1...
Ismerkedek egyre tobb emberrel, es biciklivel jarok mostantol suliba,de ma elkestem...
A csalad leszukitette az internetezesi keretemet napi 15percre, ugyhogy kevesebb idom lesz leirni a do

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ittegybanan.blog.hu/api/trackback/id/tr50157699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kanyi 2007.09.05. 12:22:46

:D:D:D:D
És megkapod mindennap a kakaó adagodat?

sasfióka 2007.09.05. 21:28:23

igazából mindenki ki van akadva,hogy amerikában nem tudják,hogy hol van hungary.pedig mi se tudjuk hol van izé ööö valami,ami amerikában van,és kicsi és nem híres.de egyébként jó hogy megvagy,és lassan sztár lesz belőled a suliban nyehhe:)
süti beállítások módosítása